sobota 30. července 2011

First article

Tak je tu první článek. První se trochu představím, jmenuju se Deniska a poslední dobou mě dost zaujaly blogy na blogspot.com :) Dříve jsem měla blogy na sblog.cz a blog.cz, ale to mě brzy omrzelo a od té doby jsem se blogaření nevěnovala. Až dneska jsem otevřela blogspot.com a zkusila se zaregistrovat. Nejčastěji skončím u vymýšlení jména blogu, nikdy mě nic pořádnýho nenapadne, tak s tím seknu. Ale dneska tomu bylo jinak a napadl mě název hned :) "Life with Meggie" - a proč? Mám 4měsíční štěňátko Meggie, se kterou je život prostě o moc lepší! :) Tak jsem se rozhodla tak pojmenovat i blog, který bude nejen o ní, ale také o mně, o módě (kterou miluju) a o všem, co patří do mého života :)


Doufám, že si co nejdříve získá co nejvíce čtenářů!
Mějte se krásně, Deniska :)

3 komentáře:

  1. držím ti palce s blogovaním :) na to,že ešte len začínaš to tu máš skvelé! a meggie je strašne roztomilá!♥

    OdpovědětVymazat

Děkuju za komentář :)