pátek 15. června 2012

Mango bodybutter





Tak jsem se rozhodla napsat něco jako minirecenzi na toto tělové máslo od Balei. Značku Belea mám ráda, dělá skvělá (nejen) tělová mléka a másla. Když jsme byly s kámoškama v DMku, neodolala jsem a koupila jsem si mangové máslo. Zaujalo mě svou vůní (mango miluju) a také nápisem "mit schimmer", ale když jsem nahlédla pod víčko, třpytky žádné. Dnes jsem máslo vyzkoušela, má skvělou konzistenci, krásně se roztírá, voní a dokonce se pak třpytí! Na léto je úplně parádní, protože není mastné a je příjemné i ve vedru. Určitě je to pasažér mého kufru na dovolenou :) A vám ho mohu jen a jen doporučit, za cenu 60,- je bezkonkurenční.

6 komentářů:

  1. tak po ňom sa možno obzrieť :) vyzerá úžasne,až na spapanie

    OdpovědětVymazat
  2. Zapojte sa prosím do mojej giveaway o kozmetickú tašku od Benefit

    http://dorota-art.blogspot.sk/2012/06/giveaway-o-kozmeticku-tasku-od-benefit.html

    Ďakujem :)

    OdpovědětVymazat
  3. vyzerá skvele, asi si ho kúpim<3

    OdpovědětVymazat
  4. Miluje vôňu manga :).
    Toto určite vyskúšam!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá hodně dobře :) mám také jedno tělové máslo, ale jahůdkové.

    OdpovědětVymazat
  6. ahojky,
    zvu te na moji giveaway :)
    http://she-is-the-1.blogspot.com/2012/06/giveaway-i.html
    retizek s priveskem od preciosy muze byt tvuj :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za komentář :)