sobota 30. června 2012

Sweet home!










Ahoooj :)
Tak už píšu z domova, včera jsem přiletěla z Tunisu. Mmm, stejně je doma prostě nejlíp, ale musím říct, že to byla asi nejlepší dovolená, na které jsem kdy byla :) Bylo to strašně fajn, krásné místo a neskutečná pohoda, pancake s javorovým sirupem k snídani bych si nechala líbit každé ráno :)) Můžete vidět další várku fotek, dokonce i jednu, kde jsem vidět :D Asi jsem to s opalováním trošku podcenila, protože mám jen takovou lehkou bronzovou barvu místo toho, abych byla černá jako tunisanka, ale nevadí :D V obličeji jsem hrozně bílá pořád, tak jsem si pořídila bronzer od Rimmel, uvidíme, jestli budu mít lepší barvičku i v obličeji. Tak užívejte dnešních 35° C, ještě, že jsem na takové teploty zvyklá, jinak bych se asi upekla :D Mějte se, Deniska.

8 komentářů:

  1. Ako vidím užila si si!:)a máš skvelú izbu! :)a aj tak si myslím, že si super opálená, mne sa nepáči ked sa človek spáli až do takej tej čiernej farby! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :)) to jsem ráda, potěšila jsi mě :D :)

      Vymazat
  2. Krásne fotky :)

    http://dreamaboutstyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. naozaj krásne fotky.. (: Tá 5. je úžasná!

    OdpovědětVymazat
  4. Zavidim ti v kutiku duse dovolenku pri mori..sice by som Tunis nezvolila, ale to more mi chyba..

    Súťaž o lak na nechty od Catrice a holografické samolepky s modrým ornamentom. Prihláste sa mojom blogu cez google friend connect a 100-tá vyhrá :) súťaž končí 100-tou členkou, ktrorej pošlem darčeky.

    http://dorota-art.blogspot.sk/2012/06/giveaway-o-catrice-lak-samolepky-na.html

    Ďakujem :)

    OdpovědětVymazat
  5. Máš moc hezkej pokojíček:)!

    leryandnellie.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuju za komentář :)