čtvrtek 5. července 2012

Smoothie




Dnešní den pokračuju v léčení prázdninové chřipky a myslím, že celkem úspěšně :) Ještě chvíli a budu si moct zase užívat. Abych si ležení v posteli zpříjemnila, vyrobila jsem domácí jahodovo-borůvkové smoothie. Myslím, že se mi docela povedlo a tak jsem se rozhodla, že vám napíšu jak na to :)

Potřebujete: mražené jahody a borůvky (nebo jiné ovoce)
bílý jogurt (např. aktivia)
cukr
Postup: do speciální nádobky dáme jeden bílý jogurt, přidáme tři velké lžíce jahod a tři borůvek. Já smoothie  mixuji přímo ve smoothie makeru, ale pokud ho nemáte, můžete použít ruční mixér :) Pořádně rozmixujeme, aby nezůstaly žádné kousky ovoce, pouze kašovitá směs. Nakonec přidáme tři malé lžičky cukru na dochucení a je to :)

Na léto je to skvělá věc, která ochladí a je mnohem zdravější než zmrzlina, haha :)) Tak dobrou chuť. Deniska

4 komentáře:

  1. ja som si dneska robila tiez smoothie, ale miesto jahod som dala ribezle a banan. a nedala som jogurt ale lad;P:P mnamii

    OdpovědětVymazat
  2. hm...vyzerá to krásne (: Tiež si robievam takéto ovocné zmesy. Len občas mám moc veľkú fanzáziu a ovocia sa v tom nedá rozoznať. :D Moc pekné. (:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to nevadí, hlavně, že to je dobré :D děkuju :)

      Vymazat

Děkuju za komentář :)