středa 8. srpna 2012

I'm winner Lush!


Ahoooj:) Tak dneska skončila soutěž na votočvohoz.cz a konečně jsem se dočkala výsledků. Nevyhrála jsem sice první místo, kde byla cena iPhone, ale usmálo se na mě štěstí a skončila jsem na druhém místě a vyhrála jsem poukázku na 1000 Kč na přírodní kosmetiku Lush :) Mám z toho velkou radost, ještě nikdy jsem nic nevyhrála :D Na iPhone budu šetřit dál a vy mi zatím můžete poradit, co si mám od Lush objednat :) Deniska

11 komentářů:

  1. to je super,gratulujem aj keď trošku závidím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě by se hodil ten šampuk na vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  3. tak to ti gratulujem :)
    Ak sa niekedy budeš nudiť a budeš mať čas, príď ma podporiť a pozrieť na môj nový blog :)
    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :) na tvůj blog ráda kouknu :)

      Vymazat
  4. Prý je moc dobrý R&B, já ho budu kupovat příští pátek =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se na něj asi taky podívám :)

      Vymazat
  5. Gratulace a moc závidím :). Vždy jsem chtěla tuhle značku vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za komentář :)