sobota 4. srpna 2012

LOL


Tak jsem včera zkoukla film LOL a byla jsem nadšená (až mě to donutilo vám o něm napsat článek) ♥ Hrozně se mi to líbilo, po dlouhé době jsem se zamilovala do filmu a nemohla jsem se odtrhnout. Nevím proč, ale včera mi neuvěřitelně zlepšil náladu :) Viděli jste LOL nebo se na to teprv chystáte? Deniska

7 komentářů:

  1. A vidělas tohle LOL? http://www.csfd.cz/film/254029-lol/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. neviděla, ale kámoška mi o něm říkala, tak určitě kouknu :)

      Vymazat
  2. LOL jsem viděla v obouch verzích, ale mne teda rozhodně víc oslovil francouzský originál:)

    OdpovědětVymazat
  3. Naprosto miluju! :D Douglas Booth a Miley tam vypadají skvěle! :D

    OdpovědětVymazat
  4. nemozem si pomoct, lae videla som ho asi 100x (za sebou!) :D a to mam 20 rokov :D:D sama sa na tom smejem, ale ked to bolo taaaake pekne, mile a pozitivne ... :) super

    OdpovědětVymazat

Děkuju za komentář :)