pátek 3. srpna 2012

New bag



Tak jsem si dneska udělala radost a koupila jsem si vysněnou černou kabelku :) Zaujala mě na první pohled, bude se hodit ke každému oblečení a bude parádní i do školy. Už se těším, až jí vyvětrám :) Tak co, líbí se vám? Máte vyhlídnutou taky novou kabelku? Deniska

9 komentářů:

  1. Moc pěkná. Momentálně nemám vyhlídnutou žádnou. Před 2 rokama mi přítel koupil kabelku za 800,- a další prý nepotřebuji :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :) no podle mého přítele bych nepotřebovala žádnou si myslím :D

      Vymazat
    2. A to já zas jo. Vždy když si něco koupí a nechce se mu to nosit v ruce, tak mi to hodí do kabelky. Naposledy jsem si koupila takovou úplně obyč. za 150,- jen na peněženku a mobil. No to bylo když jsme byly v JRC a zjistil že nemám tu svoji "nafukovací" jak ji s láskou říká, ale tuhle pidi :D

      Vymazat
    3. :D:D jo takhle. Tak to já většinou když někam jdu a nechce se mi brát kabelka, tak mu všechno nacpu do kapes, máme to obráceně :D

      Vymazat
    4. Jo to by mi dal :D Já si většinou nic neberu. Nejraději vše nechávám doma, no ale když jedeme do města nebo třeba na celé odpoledne tak si beru kabelku s těmi nejdůležitějšími věcmi

      Vymazat
  2. pěkná, ten vnitřek je fajn :) takovou moc lidí nemá, mě přišla před čtvrtrokem blogerská klasika z VJ-style :DD a nemůžu si ji vynachválit, u nás v prdelákově ji nikdo nemá. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :) jojo, tu jsem u tebe viděla a líbila se mi :)

      Vymazat

Děkuju za komentář :)