pondělí 13. srpna 2012

Pause

Ahoj. Chtěla bych se omluvit, vím, že jsem blog teď docela zanedbávala a dál zanedbávat budu. Už se to nějak nedá zvládat, potřebuju si vyřešit nějaké věci, neumím blogovat, když jsem smutná nebo mě něco trápí. Stejně pak mám takovou zvláštní potřebu ty články mazat. A teď nejlepší náladu stejně asi moc mít nebudu, takže jsem se rozhodla, že se o články radši ani pokoušet nebudu. Nevím, třeba to bude jen pár dní, třeba měsíců. Netuším. Jedno vím jistě a to, že se vrátím. Mějte se fajn, užívejte prázdnin, netrvají věčně.. stejně jako všechno. Vaše Deniska

2 komentáře:

  1. Deníí :( To je mi ľúto, že si smutná. Ja viem veci netravjú večne. No keď niečo skončí niečo sa aj začne. Niečo úplne nové. (: Neboj, nech je to čokoľvek dá sa to do poriadnu. Zvládneš to. (:
    Prajem pekné dni. (:

    OdpovědětVymazat

Děkuju za komentář :)