neděle 16. září 2012

I'm sorry


Ahoj! Tak v první řadě bych se vám chtěla omluvit za mnou neaktivitu, když nesedím od 7 do půl 4 ve škole, tak doháním to, co jsem o prázdniny nestihla, takže na blog času moc nezbyde. Tak co bych vám pověděla za novinky: jsem ve čtvrťáku, takže mě čeká maturitní ples. Už nějakou dobu sháním nějaké šaty, které budou v mém stylu, protože téměř všechny v půjčovnách nejsou to prvé pro mě. Tak jsem se rozhodla, že si je nechám ušít :) Našla jsem si fotky užasných šatů a už se šijou. Cena je celkem vysoká, 6500,- za šaty jsem dát původně nechtěla, ale mám skvělé rodiče, takže jim moc děkuju :)) Snad budou vypadat dobře. Nooo, jinak moc novinek nemám, můj šatník zeje prázdnotou, protože jsem poslední dobou šetřila na iphone, ale stálo to za to, protože ho budu v pondělí objednávat ♥ juchů, juchů! Moc se na něj těším :) Na fotce vidíte můj nový svetřík, je volnější a moc se mi líbí. Mám ho v šedé a takové zelenomodré barvě. Až budu psát nějaké new in, ukážu vám je blíž :) Tak se mějte krásně, celkem jsem se rozepsala, protože mám radost :) Deniska

7 komentářů:

  1. Jak já se "těším" až budu shánět šaty na maturiťák!
    Protože vím,že i s mojí školou,si ty šaty prostě neušiji.:D
    Oversize svetříky jsou nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jestli se ti šíjí podle nějakého vzoru, tak je prdni na fcb :), jestli ti to teda nevadí :) At se máme čím inspirovat :)

    http://ejandd.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šijí se podle několika vzorů, protože jsem chtěla jinou sukni, jiný vršek.. Takže vlastně to bude překvapení i pro mě, jak to dopadne :D

      Vymazat
  3. máš úžasný blog! :) superný, a ak by som ťa mohla poprosiť, prídi na ten môj :). začínam a každý jeden komentár by ma potešil :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc :) určitě se ráda podívám k tobě :)

      Vymazat

Děkuju za komentář :)