středa 19. září 2012

My new white love


Tak dnes mi přišel můj vytoužený iPhone 4 :) Mám hroznou radost, protože jsem na něj nějaký ten pátek šetřila. Juchů♥

10 komentářů:

  1. Joo, je pěknej. :)
    Doufám,že si pořídíš pořádný kryt,aby ti vydržel takhle hezký nejlíp na pořád. :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě jo, hned jak někam pojedu, tak se po nějakých chci podívat :P

      Vymazat
  2. Taky chci iPhone :) ale nejsem si jistá. Dala by jsi mi vědět jak Ti vyhovuje? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem s ním strašně spokojená! Je to můj vysněnej mobil, zatím nemá ani jednu chybičku :)

      Vymazat
  3. Ani nevieš ako ty ho závidím:( by som ti ho najradšej čmajzla!!

    OdpovědětVymazat
  4. Závidím!:D
    můžu se zeptat kde jsi ho koupila a kolik tě stál?:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za komentář :)