pátek 30. listopadu 2012

iPhone bow




Tak jsem pořídila mému iPhonu mašličku :) a strašně se mi líbíííí! Znáte tyhle "zdobítka" do konektorů na sluchátka? Objevila jsem je celkem náhodou, takové vychytávky jsou něco pro mě :)

www.ask.fm/deniskahr

btw. kdo bude 50. follower? :))

14 komentářů:

  1. tiež takéto blbostičky môžem,aj ja by som prijala mašličku,nádherné

    OdpovědětVymazat
  2. No tak na takovehle blbustkye uziji. Je nadherna.....

    OdpovědětVymazat
  3. Je krásná :) Takový věcičky já můžu :)

    http://3-mka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. tak toto je krásna vecička na iphone.. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní. Nedávno jsem něco takového viděla v Brně, ale zaváhala jsem. Snad to objevím i u nás ve Zlíně. Nevíš jestli to prodávají i někde na internetu? :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za komentář :)