sobota 8. prosince 2012

Bubblegum scrub review




Asi ho už všichni znáte :) Scrub na rty od Lush. Všichni ho milují a už vím proč!
Nedávno jsem si konečně koupila tuhle žvýkačkovou lahůdku, vyhrála jsem poukazy, které jsem využila na vánoční dárky a sobě jsem udělala radost také. Ihned jsem běžela scrub vyzkoušet a nezklamal! Nejen, že úžasně voní a chutná, ale opravdu "vydrhne" rty do jemna. Z tohoto výrobku od Lush jsem doopravdy nadšená, používám ho skoro pořád a stále mám plnou skleničku růžového cukříku :) Určitě můžu jen doporučit a rozhodně vyzkouším i jiné příchutě (i když si myslím, že žvejku nic nepřekoná).

A co vy? Máte ho doma nebo plánujete koupit? Deniska

9 komentářů:

  1. Doma ho nemám, ale když to tu u tebe čtu jak vydrhne rty do jemna tak o něm silně uvažuju, protože já mám pusu věčně hrubou dost suchou.. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, hlavně přes zimu :) Stačí vydrhnout, pak dát přes to balzám a celý den mám jemňounký rty :)

      Vymazat
  2. já žádný scrub nikdy nezkoušela.. vypadá to zajímavě

    OdpovědětVymazat
  3. Já ho musela nutně mít, když přišlo takové to Lush šílenství. No mám ho, voní krasně, byl drahý na takový nesmysl a teď mi jen leží na dně šuplíku....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi cena zdála vyšší, kdybych nevyhrála poukazy tak nevím, jestli bych si ho vůbec koupila :)

      Vymazat
  4. wow ja o tom ani neslysela :/ a vypada to tedy opravdu lakave..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že jsem vám ukázala něco nového :))

      Vymazat
  5. Vyzerá síce super, ale na internete je veľa návodov na DIY scrub. Takže než aby som za to dávala kopu peňazí, tak si ho vyrobím doma. Teraz som vďaka tebe získala tip na darček :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky už jsem viděla několik DIY tipů, já moc na DIY šikovná nejsem, ale ty určitě vyrobíš užasné dárečky :))

      Vymazat

Děkuju za komentář :)