pondělí 31. prosince 2012

Bye bye 2012

A_cbesuccaagldx_large

Tak první bych se chtěla omluvit za to, že jsem nepřidala žádný nový článek, ale jsem nemocná, mám zánět ledvin a až dneska se mi konečně ulevilo, jinak mi bylo celý týden špatně :/
Ale teď už budu koukat jen dopředu a rozhodla jsem se napsat si sem pár předsevzetí:

-učit se!!
-udělat maturitu
-dostat se na vysokou
-být častěji se svou rodinou
-neutrácet za zbytečnosti
-jíst zdravě a třeba začít cvičit
-mít víc dobrou náladu než špatnou
-nestresovat se!!
-užít si maturitní ples
-žít každý den jako by byl ten poslední :)

Dál mě už moc nic nenapadá, ale určitě se toho najde víc. Tak HAPPY NEW YEAR :*

10 komentářů:

  1. Hodně štěstí a ať se novoroční předsevzetí vyplní! :) Na jakou vysokou se budeš hlásit? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) Budu zkoušet několik VŠ, ale obor bych chtěla multimediální komunikace :)

      Vymazat
  2. Aj tebe :) A nech sa ti tie predsavzatia splnia :)

    http://pajameysik.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. I tobě :) A ať se ti veškerá přání splní :)

    OdpovědětVymazat
  4. brzy se uzdrav! :( a splň si všechna předsevzetí! :) hodně štěstí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, snad už to bude brzy dobrý.. Tobě taky hodně štěstí! :)

      Vymazat
  5. Denisko tobě taky:) brzy se uzdrav,užij si Silvestra a at se ti všechna předsevzetí vyplní :)Diana

    OdpovědětVymazat

Děkuju za komentář :)