pátek 14. prosince 2012

MAC lipsticks



Tak jsem se zamilovala! A to do milionů a milionů krásných krémových odstínů rtěnek MAC :) Už druhý den hledám na netu nějaké za přijatelnější cenu, 500,- se mi moc dát nechce, ale snad seženu i levněji... No prostě ji musím mít! Líbí se mi několik růžových odstínů, všechny jsou krásný a výrazný :) Tak snad si jednu takovou co nejdřív pořídím.. A co vy, máte ozkoušené rtěnky MAC?♥

8 komentářů:

  1. Aj ja po nejakom strašne túžim :):/

    Pozývam na moju GIVEAWAY :)
    http://pajameysik.blogspot.sk/2012/12/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad se nám to jednou splní :))

      Do giveaway jsem se připojila, děkuju za pozvání :)

      Vymazat
  2. krémové jsou super :) ale 500,- je fakt dost..
    krásně jsi je nafotila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je nefotila Kamčo, jsou z tumblru :) Dám tam zdroj...

      Vymazat
  3. Nemám žádnou ale tyhle jsou perfektní!:)

    http://eliska-dvorakova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Nemám vôbec odskúšané, ale naozaj má MAC veľmi pekné rúže. Neviem kde bývaš, ale zdá sa mi, že na Prahe na chodove majú predajňu, či niekde. Ale videla som aj kamenný obchod.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do Prahy jezdím docela často, ale zatím jsem v žádné MAC prodejně nebyla.. Tak snad někdy, děkuji za tip :))

      Vymazat

Děkuju za komentář :)