neděle 16. prosince 2012

S unday




fotky z instagramu #deniskah

A je tu zase neděle a Vánoce se nám rychle blížíííí :) Už se nemůžu dočkat. S Pájunou jsme v pátek pekli cukroví, od mamky jsem dostala šampon Tigi S - Diamond dreams♥ a včerejšek jsem si užila s fajn lidma a Lambruscem :) Byl to moc fajn víkend. A ani mi nevadí, že je neděle, protože se mám na co těšit:)) Deniska

7 komentářů:

  1. jojo, zase neděle - zítra zase škola a za týden Vánoce :D hrozný!
    je super,že sis ho užila! fajne fotky

    OdpovědětVymazat
  2. Dobře že sis užila:) Mě lákají ty rohlíčky, takže až přijedu domu hned si nějaký dám :)

    http://eliska-dvorakova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Rohlíčky vypadají dost dobře. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na téhle fotce ještě jo, ale když jsme je vyndali z trouby, tak byly úplně spálený :D:D

      Vymazat
  4. Těším se, až (jestli vůbec) budou mé dcery péct.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za komentář :)