neděle 2. prosince 2012

Sunday in Prague



Dnešní ceeelý den jsem byla v Praze :) Byl to strašně moc fajn den, užívala jsem si nákupy, vánoční atmosféru, perníkové latte ve Starbucks... Nemůžu se dočkat Vánoc :) Zítra máme zase pondělí a nový týden před námi :/ Netěším se vůbec, stačí otevřít diář a hned tam na mě vyskočí milion úkolů a písemek.. Držte palce, přeju všem krásný zbytek víkendu a ještě lepší začátek týdne :) Deniska

10 komentářů:

  1. to musel být vážně skvělý den! :) určitě sis užila za nás za všechny
    ano, zase pondělí.. přeju plno úspěchů do nového týdne!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak alespoň že si den užila :-) Jelikož já sem se začátkem týdne skončila v posteli s kapesníky, tobě přeju ať si na tom podstatně lépe :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Aaa perníkové latté <3 To jsem měla nedávno a dneska jsem si vyrazila pro Toffe Nut Latté - taky doporučuju! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mezi perníčkem a tím toffe nut jsem se rozhodovala, tak určitě příště vyzkouším :))

      Vymazat
  4. předvánoční praha je fakt krásná, sice tu žiju, ale říkám si to každý rok :)

    http://missfreezingcold.blogspot.cz/ (party,boys&drama)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, ty se máš :) Za rok tam snad už budu bydlet taky :)) Prahu miluju, o Vánocích je nejkrásnější :)

      Vymazat
  5. starbucks ♥ Škoda,že ho u nás nemajú ://

    OdpovědětVymazat

Děkuju za komentář :)