pondělí 14. ledna 2013

Monday again

Tumblr_m3ewc8x8nh1r3r46po1_500_large

93b93214127122303cba4ed535ad4b36_large

Tumblr_mbnbthsgiz1rxxk99o1_400_large

Moje nejoblíbenější tři obrázky z weheartit za poslední dobu :) Hrozně se mi líbí...
A jak se takhle při pondělku máte? Já moc fajn, sice mám spoustu učení a "starostí" s maturitním plesem, který mám v sobotu.. Ale náladu mi to nezkazí :P

Tak dobrou noc a hezký týden přeju :* Deniska

14 komentářů:

  1. Můj otřesný pondělek mám popsaný na blogu dost barvitě :/ :DD Obrázky jsi vybrala pěkně:)

    OdpovědětVymazat
  2. tři bych nevybrala, na weheartit jsou téměř všechny obrázky úžasný :D
    mám se fajn, jen to učení!
    maturiťák si jistě užiješ :) už abych ten svůj taky měla (za čtyři roky:DDD)
    měj se!
    slíbila jsem propagaci, tak propaguju: http://nothing-about-all.blogspot.cz/2013/01/healthy-diet-yes-please.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla taky co dělat, ale tyhle se mi líbí fakt mooc:)
      Uvidíš, jak rychle ty 4 roky utečou :) Mně přijde, jako kdybych včera byla v prváku a najednou mám před maturitou :)

      Vymazat
  3. ty muffiny vypadají opravdu báječně :D musím takové zkusit udělt :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě zkus a pak napiš jak dopadly :))

      Vymazat
  4. Tie koláčiky vyzerajú úžasne :))

    Rada by som vás všetkých pozvala na svoj blog. Budem rada za každý komentár aj člena :) http://bibischw.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za komentář :)