čtvrtek 3. ledna 2013

My favorite bloggers



Aurora Mohn

Jedna z mých nejoblíbenějších (možná nejoblíbenější) blogerka :) Nejvíce sleduji blogerky z Norska, vlastně všechny o kterých budu dnes psát jsou odtud. Miluju její články, její styl a vlasy. Řekla bych, že můj styl je s tím jejím celkem podobný, hodně kousků z jejího šatníku bych chtěla i v mém (nebo mám) a to je co říct :) Její blog určitě stojí za zhlédnutí!



Erica Mohn Kvam

Erica je takové "dvojčátko" Aurory, ale kdo je zná aspoň tak jako já ví, že jsou to sestřenice :) Také miluju její styl, který je velmi podobný a hodně mě inspirovala v designu pokoje, má ho opravdu užasný! Ericu a její blog sleduji nejdéle, objevila jsem jí jako první a jsem za to moc ráda!



Mathilde Holck

A jako poslední tu máme Aurořinu kamarádu Mathildu. Její blog sleduji teprve chvilku, ale už jsem si ji stihla opravdu oblíbit. Že je stylová a moc hezká snad ani nemusím říkat, ale ještě k tomu má skvělé make-up videa a fotky. Inspirací mi také byla a to například v líčení stínů nebo v dokreslování obočí :))

Tak to jsou mé oblíbenkyně, sleduji je denně a stále mě neskutečně baví. Dokonce mě na Norsko nalákaly tak, že bych tam možná jednou chtěla bydlet :) Akorát bych asi byla jediná brunetka v Norsku, protože na blond bych ze své hnědozrzavé nešla :D A co vy, znáte je? Nebo jsou pro vás nové? A co na ně říkáte? Deniska♥

12 komentářů:

  1. auroru mám najradšej,ericu poznám,ale nesledujem a aurorinu kamarátku vidím prvý krát :)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny tři blogerky jsou skvělé a tak krásné :)

    OdpovědětVymazat
  3. Neznám, ale jdu prozkoumat O:-) Slečny vypadají všechny krásně :)

    OdpovědětVymazat
  4. anoo všechny jsou dokonalé sleduji!:)

    OdpovědětVymazat
  5. ta prva ma riade pekne vlasy, ale vsetky su kocky no :) a na to ze maju tak malo rokov :OOO

    OdpovědětVymazat
  6. they're gorgeous, thanks for recommending!!

    all the best in the NY! <3
    xx,
    Lucija
    WLL

    OdpovědětVymazat
  7. Chodím na blog všech třech!:D Aurora je podle mě taky nejlepší:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za komentář :)