sobota 16. února 2013

Small joys


Rozhodla jsem se každý týden sepsat (ne)malé radosti, které mě potkaly nebo je plánuji :) Vždyť člověk se má přeci radovat z maličkostí!

♥ koupit si 6 litrů Coca Coly vanilly a Lip Smacker
♥ jet na freeski závody fandit příteli
♥ udělat si karamelovou horkou čokoládu
♥ jeden večer věnovat celý prohlížení weheartit
♥ udělat si kolář fotek z wehearit
♥ uplést si copánek
♥ koupit si náramek s mašličkou
♥ užít si jarní prázdniny
♥ nafotit nějaké hezké fotky
♥ naučit se pracovat ve fotoshopu

Jaké maličkosti dělají radost vám? Deniska

13 komentářů:

  1. radujme se z maličkostí :)) oujé, moc hezký! až na tu Coca Colu :P užij si prázdniny!

    OdpovědětVymazat
  2. jen co zveřejním svůj článek, narazím na tenhle tvůj a nutno říci, že mi udělal radost :) asi nějaká blogger-telepatie :D je skvělé si uvědomit, že život je o tom, dělat si ho lepší maličostmi, které nám dělají radost :)

    kde jsi sehnala vanilkovou colu? vždycky jsem ji chtěla ochutnat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé, to jsem ráda :*
      vanilkovou colu jsem koupila v Německu :)

      Vymazat
  3. miloučký článek :)) ale tedy musím říct, že colu nemám moc ráda :D

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkný článek, já po takovém balsámu na rty už slídím jakou dobu :D:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, já si ho kupovala přes net, ale koupíš ho v Claire's (např. v Palladiu Praha) :)

      Vymazat
  5. držím palce, aby sa ti to splnilo :) väčšinou z maličkostí je tá najväčšia radosť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu! Většina už se mi splnila :)

      Vymazat
  6. moc sympatický článek. :) já co nemám napsaný, tak to většinou neudělám... asi si taky začnu zapisovat takové příjemné "to do listy", ať v diáři nemám jen samý povinnosti ^^ děkuji za inspiraci! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :)) a nemáš zač, jsem moc ráda, že tě článek inspiroval! :)

      Vymazat
  7. Ten balzám vypadá hezky, opravdu povedený článek :) Jsou to takové maličkosti, ale z nich má člověk právě největší radost :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za komentář :)