čtvrtek 28. února 2013

Victoria's secret



Tak tenhle poklad jsem si před chvilkou vyzvedla na poště :) Už dlouho jsem si přála nějaké krémy nebo spreje od VS, a tak jsem si to konečně splnila. Mangové tělové mléko je naprosto dokonalá vůně (miluju mango), sprej voní hodně silně, ale má skvělou ovocnou žvýkačkovou vůni :) Jsem spokojená♥ Deniska

7 komentářů:

  1. kde si si to objednala ? a kolko si platila? :) + poštovné a so všetkým :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukni na stránku mimibazar.cz, mají tam různé přípravky od VS:)
      Platila jsem 590,- za oba přípravky i s poštou :)

      Vymazat
  2. Ovocná žvýkačková vůně? Nutně potřebuju :D Napsala bys prosím cenu? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano :D Za sprej jsem platila 290,-, za tělové mléko 270,- myslím :)

      Vymazat
  3. Mám lesk na rty a ten voní taky božsky! Tohle někdy musím zkusit. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ty musím mít :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za komentář :)