čtvrtek 28. března 2013

Small joys 2.

Tumblr_mjrpjxlfwq1ryt169o1_500_large

Tak další "díl" malých radostí :)

♥ koupit si nový růžový Tangle Teezer
♥ upéct k snídani muffiny
♥ trávit velikonoční prázdniny s přítelem
♥ jít se bavit s kamarádkama
♥ nosit vlnitý culík
♥ naplánovat si nákupy s mamčou
♥ jíst vanilkovou zmrzlinu s malinovou polevou
♥ odžmolkovat milovanou mikinu (:D)
♥ plánovat si budoucnost
♥ udělat jarní wishlist

A co dělá šťastné vás? :) Deniska

13 komentářů:

  1. to je hezounký seznam :)
    mě dělá šťatnou hlavně přítel

    OdpovědětVymazat
  2. Tuším si aj ja urobím takýto zoznam. Je to zlaté :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě udělej :) Ráda se pak podívám!

      Vymazat
  3. Nechceš sem dát tvoji a přítele fotku?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nooo, budu o tom uvažovat, asi nějakou pro vás uděláme :D :)

      Vymazat
  4. Mě dělá šťastnou štěstí ostatních. :))

    OdpovědětVymazat
  5. <3 mně dělá šťastnou, když se moje maminka usmívá a je šťastná.:)
    Zvu tě ke mně na giveaway.:)

    OdpovědětVymazat
  6. Já veliko. prázdniny s přítelem slavila:) takže jsem si je užila:)

    OdpovědětVymazat
  7. ahoj :) chcela by som ťa pozvať do mojej giveaway :) -> http://myfashion-and-me.blogspot.sk/2013/04/spring-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuju za komentář :)