pátek 12. dubna 2013

Smilelab

Dsc_0321_copy_large

1583493-8-1347624200242_large

Tumblr_m84frbrbwv1qd7p3ro1_1280_large

Na blogu auroramohn.blogg.no jsem objevila tyto bělící pásky smilelab a hodně mě zaujaly. Na léto bych si přála "pořídit" zářivě bílé zuby, tak jsem si jako přání ke 20. narozeninám vybrala právě smilelab :) Podle spousty recenzí, fotek a videí funguje naprosto zázračně a ještě k tomu šetrně! Neničí zubní sklovinu, naopak jemně čistí zuby a odstraňuje bakterie :) Objednala jsem si celé balení - tedy 14 bělících pásků a k tomu tyčinku, která se dá kdekoliv a kdykoliv aplikovat na zuby jako "dobělení" (třeba mezizubních míst). Strašně se těším, až smilelab vyzkouším, snad budu mít na léto krásně bílé zuby :) Určitě dám vědět!
Deniska

7 komentářů:

  1. Zajímavý článek, tyhle bělící pásky neznám :)

    Zvu tě na svojí první GA!!! :))) BYLA BYCH RÁDA ZA TVOJÍ ÚČAST :)

    http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway-pro-vas.html :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vidím to prvý krát, ale vyzerá to fakt super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsem zvědavá, jestli ti to pomůže :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ďalší zázrak ako Tangle Teezer? Už to nestíham, ale môže to byť super a zaujímavé. Som zvedavá.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to jsem hodně zvědavá, něco takového bych potřebovala taky :D

    http://merydecay.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za komentář :)