pondělí 8. dubna 2013

Spring shopping in Prague



Ahoj:) Po delší době jsem zase tu! Nemám vůbec čas, maturita se mi blíží.. Ale v sobotu jsem si udělala s mamčou celodenní výlet do Prahy, který se neskutečně povedl :) Utrácely jsme, odpočívaly ve Starbucks nad nejlepší kávou a jezdily po Praze a po obchodech.. Nakoupila jsem si spoustu věcí na jaro, na fotce malá ukázka z nákupu: kraťásky Topshop, pudr Sephora, stíny na obočí Benefit a náramek z Topshopu - písmenko I, protože jiné neměli :D Zítra jdu po delší době ke kadeřnici, těším se na můj oblíbený hnědozrzavý přeliv♥
Tak se mějte krásně, ať nám to do víkendu zase uteče :) Vaše Deniska

7 komentářů:

  1. hodně štěstí u maturity:)))) a jsem ráda,že se vám výlet vydařil!

    OdpovědětVymazat
  2. Budu držet palce s tou maturitou...no mě to čeká příští rok a už teď se to na mě valí :(
    Fotky vypadají bezvadně! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Držím palce s maturitou! Nech sa ti to podarí. :) Aj ja by som chcela s maminou takýto super výletík, kedy by sme len nakupovali a hlavne utrácali. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuu :) Jojo, takové výlety jsou fajn! :D

      Vymazat
  4. budu moc moc držet palce ,ať maturita vyjde :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za komentář :)