pondělí 17. června 2013

Coconut oil



Ahoj:) Dneska jsem se vám rozhodla představit malý zázrak, tedy kokosový olej :) Nejspíš už jste o něm spoustu věcí slyšeli, ale pokud ne, pokusím se vám ho trochu přiblížit.
Můj kokosový olej jsem si koupila v DM, pokud ho tam budete shánět, nehledejte ho v krémech a tělových máslech, ale v bio potravinách :) Je totiž dobrý nejen na pleť, vlasy, ale i na vaření.
Já jsem si ho koupila díky vysokým hydratačním schopnostech, včera jsem se celý den slunila a trochu jsem se spálila, stačilo se ale po koupání namazat kokosovým olejem a hned je kůže příjemnější a tolik nepálí :) Také by měl pomáhat zhnědnutí a udržení zlaté barvičky po opalování.
Dále je vynikající na vlasy, používá se jako maska na suché konečky, které vyživí a hydratuje a pozor - to vše bez chemie!
Aby toho nebylo málo, podle dalších článků, které jsem četla, kokosový olej bělí zuby, hojí oděrky a je skvělý na masírování :) No není užasný?
Jeho parfemace je čistě přírodní, lehce voní po kokosu :) Také je zajímavá jeho konzistence, do 25°C je tuhý, pak se mění na řídký olej, já ho skladuji v ledničce :)
Znáte tento malý zázrak? Na co ho používáte? Užívejte sluníčka♥ Vaše Deniska

11 komentářů:

  1. ano, zázrak :)
    zkus si na něm něco osmažit!

    OdpovědětVymazat
  2. ten jsem ještě neměla, bohužel ani mlíko, to je na seznamu ale trošku dříve - asijská jídla s mangem a masem /ehm..sójovým/ a sójovkou a arašídy a nudle a láska je na světě! :D

    OdpovědětVymazat
  3. už so o ňou počula a rozmýšlala som, že si ho kúpim, ale som ho v dm nenašla, tak díky, už viem kde hladať:)

    OdpovědětVymazat
  4. já ho používala jen na rty a na vlasy. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pořád kolem něj chodím a ne a ne si ho hodit do košíku :D
    Fajn článek :)

    OdpovědětVymazat
  6. ja si ho kupujem pravidelne a používam ho úplne na všetko:D na vlasy ako masku, na bielenie zubov na pokožku po epilácii, niekedy ako odličovač.... :)

    www.70sukienmala.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na bělení zubů taky chci vyzkoušet :))

      Vymazat
  7. Kolikpak stojí Denisko ?:) Diana

    OdpovědětVymazat

Děkuju za komentář :)