úterý 4. června 2013

Favorites for May :)

1. Paletka na obočí brow zings od Benefitu
Jeden z nejlepších kosmetických produktů jaké mám :) Parádně dokreslí obočí, nesmývá a nerozmazává se během dne a působí naprosto přirozeně. V krabičce nalezneme dva "stíny", jeden voskový a druhý práškový. Jako první naneseme voskový, který se potom lehce dobarví práškovým :) V sadě jsou i dva kvalitní štětečky a pinzeta. I když je cena vyšší, rozhodně se vyplatí do této kouzelné krabičky investovat :)



2. Sprej s mořskou solí od Lee Stafforda
Další z nejpotřebnějších produktů jaké mám! Sprej s mořskou solí a minerály od Lee Stafforda dokonale navlní mé vlasy, krásně voní a vlasy mi neelektrizují :) Většinou mám vlasy splihlé, bez tvaru a bez objemu, ale tento sprej to dokonale napraví :)


3. Triple caramel frappuccino od Starbucks
A nakonec ta největší mňamka jakou znám :) Na narozeniny mě přítel vzal do Starbucks, kde jsme ochutnali tuto novou letní karamelovou lahůdku a nic lepšího jsem snad nikdy neměla! Už se nemůžu dočkat až pojedu zase do Prahy. A pokud jste Pražáci, využijte akce jedna + jedna zdarma, která se koná každé pondělí odpoledne :)

To jsou moje nejoblíbenější objevy za měsíc květen :) Jaké jsou ty vaše? Deniska♥

2 komentáře:

  1. Mám normálně vlnité vlasy, ale neumím je pořádně "zkrotit", tak zkusím ten sprej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám taky přírodně vlnité, ale takové bez tvaru :) Takže sprej určitě doporučuju :)

      Vymazat

Děkuju za komentář :)