úterý 25. června 2013

Hola España





Tak jsme si s mamkou zarezervovaly dovolenou :)) Příští týden ve středu poletíme do Španělska, do letoviska Marbella a nemůžu se dočkat :) Vybraly jsme nejen krásný hotel, ale snad i krásné okolí na večerní procházky a nákupy. Byl jste někdo v Marbelle? A kam se chystáte na dovču? Deniska♥

8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Vezmu všechy moje skvělé čtenářky! :D :*

      Vymazat
  2. Já byla ve Španělsku loni, v letovisku Santa Susanna. Hned bych se tam vrátila, kdyby to šlo ;)

    Letos o prázdninách žádnou dovolenou neplánuju, vynahradím si to až v září, jedu totiž s kamarádkou do Anglie♥, takže budu mít takové opožděné prázdniny :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je paráda, tak si Anglii s kamarádkou pořádně užijte :)

      Vymazat
  3. Ve Španělsku je krásně. V Marbelle byla minulý rok kamarádka a nemohla si to místo vynachválit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéééé, tak to vám závidíím <3 Já byla ve Španělsku 9krát... Miluju to tam. Je tam opravdu nádherně :) Letos se s přítelem chystáme buď do Řecka, Turecka nebo zase do Španělska. Užijte si s mamkou pěkně dovolenou! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to jsi mě potěšila :-) Moc se těším, jsem na Španělsko hrozně zvědavá :-) Také si to s přítelem pořádně užijte!!

      Vymazat

Děkuju za komentář :)