čtvrtek 6. června 2013

Look after Marilyn



Ahoj všichni :)
Dneska trochu deníčku, ale připravuji pro vás několik speciálních článků. Dnes jsem byla v Praze na přijímacích zkouškách na výšku, byl to náročný den, od půl 6 jsme byli na cestě, kvůli povodním byl omezený provoz a měli jsme co dělat, abychom dorazili. Ale zvládli jsme to :) Po ještě náročnějších přijímacích zkouškách na UK jsme se procházeli na Václaváku, já jsem si stihla udělat radost v Sephoře (více v příštím článku) a v H&M :) Nesměla jsem zapomenout ani na Triple caramel frappuccino, které jsem si po náročném dni vážně zasloužila :))
Připravuji pro vás články, ale momentálně mám na hlídání naší Marilyn, protože přítel jel trénovat :) Tak si musíme hrát, a venčit a když už spinkáme, tak jedině paničce na klíně :)) Takže článek snad dodělám zítra.
Mějte se krásně, snad už bude počasí jenom lepší. Vaše Deniska

9 komentářů:

  1. Držím palce, určitě jsi je zvládla :)
    Jinak krasný pejsek, takovej muchlovací :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný pejsek, takový roztomilý mazlík :) Držím pěsti, ať ti to vyjde! :))

    OdpovědětVymazat
  3. snad ses na vejšku dostala! a psík je nunuu

    OdpovědětVymazat
  4. Máš skvělý blog :)
    Chtěla jsem se tě zeptat, kde a za kolik sis objednala ty smilelab pásky ?
    Já jsem to taky viděla u Aurory ,ale nevěděla jsem ,kde to najít :D v česku to asi není,co :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :)
      Pásky jsem si objednala na smilelab.com, v Čechách je bohužel neseženem :/ Objednala jsem si to kompletní balení (14 pásků), to stálo asi 1200,- a tu tyčinku na dobělení, ta stála asi 700,-. Poštovné nebylo moc drahé, kolem 150 až 200,- :) Posílají to ze Švédska. Ale mohu jen doporučit, já jsem s nimi strašně spokojená :)

      Vymazat
  5. Tak ti držím palce ať jsi zkoušky zvládla:) Roztomilý pejseek:)
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za komentář :)