sobota 29. června 2013

Short hair


Ahoj :) Tak jsem se rozhodla vykašlat se na špatné období a myslet jen na budoucnost. A jedna z věcí, kterou plánuji v nejbližší době je tento účes :) Vždycky v létě mám hroznou chuť si nechat zkrátit vlasy, ale proč o kousek, když to může být být o více než 20 cm? :D Moc se těším, bude to zase změna. Chtěla jsem to stihnout ještě před dovolenou, ale moje kadeřnice dnes také odlítá na dovču, takže zkracovat budeme až po :) Mějte se krásně, užívejte prázdniny♥ Deniska

12 komentářů:

  1. Takhle to Miley slušelo sakra víc :// Pěkný sestřih:*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď :/ Škoda, že si to takhle nenechala.. Děkuju :*

      Vymazat
  2. presne aj ja si chystám dať takýto učes :) je super :)

    http://pajameysik.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. přesně takhle krátké jsem si je nechala udělat i já :) a nakonec mi to snad i vyhovuje líp než delší. změnu jsem chtěla a vyplatilo se to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také bych chtěla právě změnu :) Tak snad budu taky spokojená :)

      Vymazat
  4. taky si jednou za čas nechám hodně střihnout vlasy...vždyť to zase doroste,ne? :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně takhle si je jdu nechat ostříhat za dva týdny , vždyť to hned doroste , tak co , žijem jenom jednou ne ? :D

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak!!!! :) Jsem moc ráda, že mi píšete povzbuzující komentáře, aspoň si to nerozmyslím :D Nee, už se na nový vlásky moc těším :)

      Vymazat

Děkuju za komentář :)