středa 31. července 2013

Hair trouble




Tak jsem se nechala ostříhat! Přesně jako na první fotce :) Byla jsem nadšená, kadeřnici se to povedlo opravdu skvěle, měla jsem lehoučkou hlavu a hebký vlásky. ALE, asi mi to ke štěstí nestačilo a koupila jsem si v drogerii barvu Casting Creme Gloss. Vím, že mi to vždycky při domácím barvení chytá tmavě, ale v nějaké radosti a euforii z krátkých vlasů jsem se nabravila. Výsledek mě mrzel hned, moje světlá zrzavá byla pryč, konečky mi chytly tmavěji než vršek a já si pěkně pobrečela :D Jediné štěstí je, že jsem přeliv nechala jen 10 minut, není to až tak moc tmavé, jako na obrázku a prosvítá mi moje zrz. Takže teď mě čeká denní mytí krátkých vlásků a za pár týdnů, až se tmavý přeliv pustí a vybledne se objednám k mojí kadeřnici, kterou poprosím o znovu světle zrzavý přeliv. Pak už snad bude vše jak má být a já budu mít zase zrzavou jako na druhém obrázku :) Fotka je rok stará, to jsem se nechala taky ostříhat, teď to mám kratší :)) Fotku aktuálních vlásků vám dám také, ale možná až po světlým přelivu, až se mi uleví . Jsem prostě trdlo. Vaše Deniska

10 komentářů:

  1. Jéé, tak to jsem zvědavá na tu akmtuální fotku těch krátkých vlasů :) Uplně tě chápu, když ti barva nechytne, tak jak má... Já mám od přírody takové tmavší blond a nechala jsem si je od kamarádky nabarvit (abych ušetřila za kadeřnici :D), jenže mi chytnuly domodra!. Tak jsme je přebarvili znova a to už byly šedivý... Já už uplně zoufalá, ubrečená jsem běžela k sestřenici, protože je kadeřnice, aby mi to zachránila. Nakonec se jí to podařilo, dosáhla mojí vysněný barvy, ale konečky vlasů se mi tak zničily, že mě musela o velký kus ostříhat... Ve výsledku se mi to líbio daleko víc než ty mé dlouhé vlasy a to jsem se nikdy stříhat nechtěla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, tak to jsi měla šťastný vlasový konec! :) Já jsem byla odpůrce kratších vlasů hrozně dlouho, ale cítím se v nich teď fakt skvěle, už jen vymýt tmavou barvu a bude to super :)

      Vymazat
  2. Závidím ti tu odvahu ostříhat se..já na to už nemám nervy :D

    http://tereziiestaysalive.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stříhání je ještě v pohodě, spíš kde beru odvahu se barvit sama doma :/ :D

      Vymazat
  3. Ahoj,
    chtěla jsem se zeptat,zda bys nechtěla udělat článek Roomtour? :)
    Zajímalo by mně,jaký máš pokoj ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždycky mě hrozně potěší, když vás něco zajímá a chtěli byste nějaký článek, určitě v nejbližší době něco takového vymyslím, mám zrovna po předělávce pokoje :)

      Vymazat
  4. Denisko, nic si z toho nedělej, mě už barva nechytla tak jak měla tolikrát, to se prostě stává :)

    P.S. Ráda bych tě pozvala na Giveaway na mém blogu:)

    http://estrella-2012.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :* včera jsem se koupala v bazénu a už je to světlejší, děkuju za podporu!
      Hned se jdu kouknout na tvou giveaway!

      Vymazat
  5. ale no, veď všetko treba vyskúšať! a všetko bude dobré! farba sa po niekoľkým umytiach aj tak vymyje a aj tak to nakoniec bude vyzerať úplne inak :). alebo sa choď kúpať a opaľovať a nechaj si vysušiť vlasy na slnku (neprežeň to aby si nedostala úpal! :D), mne vždy slnko vyťahá moju farbu, a to či som mala akúkoľvek práve na vlasoch :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, už vypadá barva jinak a líp :) Děkuju za komentář Kejmy♥

      Vymazat

Děkuju za komentář :)