neděle 11. srpna 2013

Lee Stafford



Ahoj všichni :) Včera jsem byla s kamarádkou na nákupech a utrácela jsem svou první, těžce vydělanou výplatu :D Velkou radost mi udělaly moje oblíbené produkty od Lee Stafforda, které se začaly prodávat i v drogeriích DM, takže jsou mnohem více dostupné :)) Na zkoušku jsem si koupila šampon a kondicioner pro objem a zdravé vlasy, tak jsem zvědavá :) Když jsme u těch vlásků, tak se mi přeliv už skoro vymyl a v příštím týdnu jdu zpátky na svůj přeliv♥ No a radost jsem udělala i mému iphonu, který dostal třpytivé srdíčko. No odolaly byste? :D Snad bude víc dní jako ten včerejší. Mějte se krásně, Deniska

4 komentáře:

  1. Ahoj :)
    Kolik stojí v DM ten šampon a kondicionér?

    OdpovědětVymazat
  2. Ten šampon mám.. je super :))

    Jinak.... máme nový blog, který se týká mody, líčení a podobně... právě u nás na blogu probíhá soutěž, GiveAway o ceny jako jsou například čtyři stíny od essence nebo lak na nehty od Miss Sporty, a další ceny :) Budeme rádi když se přihlásíš... je to velmi jednoduché... stačí napsat nejoblíbenější film a můžou být ceny tvoje:) http://www.teenagestylee.blogspot.cz/2013/08/ahojj-mame-tady-giweaway-o-skvele-ceny.html MĚJ SE KRÁSNĚ AHOOOJ :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za pozvání, hned se jdu podívat :))

      Vymazat

Děkuju za komentář :)