neděle 22. září 2013

100

Winter

Autumn'ness

Love.

Nedá mi to vám nenapsat. Už jen proto, že vás je 100, sto užasných followerů a já si moc moc vážím, že sledujete můj blog, že vás zajímám, že chodíte na můj blog a píšete mi krásný komentáře. Další stovka je číslo tohoto článku, který právě píšu :) Takhle hezky se nám to sešlo.
Já se snažím znovu být šťastná, jde to, ale je to otázka vždycky jen momentu. Bohužel je víc dní, kdy se cítím prázdná a přála bych si utéct a začít uplně jiný život než žiju. Přijde mi, že jsem se dostala do kruhu, dělám pořád to samé, nic co by mě naplňovalo.. Nic co by mě dělalo šťastnou. Bojím se udělat jakýkoliv vážnější krok dopředu, bojím se změnit můj život, i když bych moc chtěla, hlavně potřebovala. Mám pocit, že štěstí v této fázi nenajdu, že bude víc ubrečených večerů.. Bojím se chyb, které ovlivní můj život na dalších několik let. Mám pocit, že se strašně moc věcí změnilo, že žiju jen ze štěstí z minulých měsíců, let. Je to pro mě hrozně těžký období a vážně moc doufám, že se to co nejdřív změní. Zatím mám pocit, že bych se pořád chtěla vracet zpátky, zpátky na střední a do zajetých kolejí. Ale dokud se nehnu dopředu, dokud nezačnu novou životní etapu a nebudu hledat štěstí tam, nikdy ho nedosáhnu. Musím být silná.
Věřím, že se vám jednou vrátím, konečně taková, jaká si přeju být a hlavně šťastná. Děkuju za vás♥ Deniska

5 komentářů:

  1. gratuluji ke stovce čtenářů - máme jich momentálně stejně, takže z toho mám stejnou radost jako ty!
    měj se krásně a buď šťastná! a brzy se vrať.

    OdpovědětVymazat
  2. snaž sa tešiť sa hlavne z maličkostí;). verím, že postupom času sa všetko vyrieši a budeš spokojná, ale hlavne šťastná:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. snažím se, dneska jsem si koupila perličky do uší, dala jsem si Pumpkin spice latte a mám hned trošku lepší náladu :)

      Vymazat
  3. Aj ja mám niekedy podobnú náladu a vždy ma rozveselí úplná drobnosť. Alebo ešte väčšie premýšľanie. Čítanie. Maj sa dobre :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za komentář :)