pátek 4. října 2013

New life

Love autumn
cat | via Tumblr

Facebook

BIGHEARTDIARY | via Tumblr

Girly stuff | via Tumblr

.@deniskah | Dream!! | Webstagram - the best Instagram viewer

Ahoj zlata.
Zjistila jsem, že blogování a vypsání se z pocitů a plánů mi hrozně pomáhá, takže jsem se rozhodla napsat článek i dnes. Rozhodla jsem se pro několik změn a cílů, se kterými se s vámi chci podělit. Jo a taky bych chtěla poděkovat svému bývalému příteli, který mi konečně ukázal, že mi za nic nestojí ;) A taky mám konečně svoje UGG♥ na poslední fotce!

Takže jdeme na ty plány:
Chybí mi dlouhý vlásky, takže jsem se rozhodla nestříhat a nechat si je přes zimu zase pěkně narůst :)
Být pilná studentka na výšce, kde se mi moc líbí.
Trávit spoustu času s přáteli! Jak s novými na výšce, tak se starými :)
Nakupovat jen to oblečení, kterým si jsem jistá a budu ho nosit.
Být z 90% ta stará Deniska, ale z 10% se změnit. Být víc veselá a zahodit zábrany jak v oblečení, tak v dalších věcech ;)
Užívat si každý den, hlavně ty volné :)
Být spokojená sama se sebou a mít se ráda taková, jaká jsem!

Je toho mraky, ale už bych se trochu opakovala. Chci změnit svůj život, být šťastná co to jde a vím, že to půjde a bude to už hodně brzy. Je to jako další šance pro to, abych byla tím, kým chci být, a to teď půjde mnohem snáz :) Už teď mě čeká skvělý víkend, dnes párty v mexickém stylu a zítra filmové promítání s kamarády. Mějte se krásně, děkuju za čtení mého blogu! Už jen vaše Deniska♥

12 komentářů:

  1. Tiež mám nejaké také podobné priania.. aj to s tými vlasmi :) lenže mne sa vždy zničia :/
    a hlavne byť spokojná so sebou :)) to sa mne asi nikdy nepodarí, ale tebe držím palce, aby ti to všetko vyšlo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pekné predsavzatia a pekné fotky :))

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  3. Užij si víkend Denisko, a hlavně bud štastná :))) Diana

    OdpovědětVymazat
  4. moc se mi líbí tento tvůj přístup, bylo jen otázkou času, kdy k tomu dospěješ a byť to ještě možná není úplně upřímně pocítěné, jsi na dobré cestě. ocitám se v maličko podobné citové situaci, byť je přeci jen odlišná ... každopádně ti fandím v postupu po této (správné) cestě, na kterou jsi se rozhodla vydat a přeji stále více optimismu! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hezký přístup, tak ať vše jde levou zadní a jsi spokojená :)) Hezký víkend :)

    OdpovědětVymazat
  6. Strašně moc vám děkuju za podporu, jsem nejlepší a přesně kvůli takovým komentářům a úžasným čtenářkám mám pořád větší chuť psát články :)

    OdpovědětVymazat
  7. Denisko, to je moc pěkné! Jsem ráda, že jsi si udělala takovýhle plán a rozhodně ti věřím, že ti pomůže! A bude to takové jaké chceš. :) Měj se moc krásně, a těším se na další tvůj příspěvek:*

    Blog The ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, také se měj krásně :-*

      Vymazat
  8. Hrozně pěkný článek! Taky si spřádám podobné plány, ale já mám do vysoké daleko :D botky super! :)


    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  9. Ja si neustále opakujem, že si budem užívať každý deň. Ale ty sa maj čo najlepšie :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za komentář :)