středa 13. listopadu 2013

Christmas is comming!

Ahooj :) Tak přidávám opět po roce vánoční wishlist:)) Kdo se těší jako jááá?
Tak jako první bych si přála výbavu na domácí večery v teplé posteli s cukrovím, čajíkem a s .... :) Tedy pyžamko z H&M a k tomu roztomilé domácí bačkůrky, také z H&M. Dále bych si přála nějaké ty kosmetické produkty ze Sephory, tento parádní krémový korektor, světlé krémové stíny a tak dále :) V dalším vánočním balíčku bych chtěla rozbalit parfém od Juicy Couture Lala, příjemná ovocná vůně, ty já můžu :) Na plesovou sezónu bych se chtěla vybavit šatičkama, mám samé černé, tak bych chtěla tyto krémové, jsou z H&M :) Dalším přáním, které ale nemám na wishlistu jsou brýle, protože bych chtěla trošku šetřit oči od čoček :) Vybrala jsem si od Christiana Diora, jsou uplně nádherný a už se na ně moc těším :) A to by bylo asi vše, musím Ježíška trochu šetřit:)) Co si přejete k Vánocům vy? A co budete kupovat svým nejbližším?
P.S. Mým největším přáním je ale stejně láska, té bych chtěla najít pod stromečkem nejvíc! Deniska

1 komentář:

  1. ty šatičky jsou skvělý:) já mám z H&M podobný z loňska, samozřejmě hned ve dvou barváach, krémové a královsky tmavě modré:D a všichni mi je chválí:D takže skvělý výběr:D...já bych od ježíška chtěla parfém od chloé, tak uvidíme:))
    Dannie Groff

    OdpovědětVymazat

Děkuju za komentář :)