úterý 10. prosince 2013

Hope

Cozy

Untitled


.

J'adore Fashion ~'s Photos | via Facebook

Untitled

engagement | via Tumblr

Life of shopaholics | via Facebook

December

❄️❄️

I do.
LIvE FAST, DIE YOUNG | via Tumblr

room | via Facebook

Christmas is here soon !!! 💗🌟

forever:)

Ahoj lásky. Tak mám zase potřebu se vypsat. Dneska to bude možná trochu míň optimistický, ale i takový dny jsou :) Posledních pár dní mám sice dobrou náladu, ale bojím se o ní. Jde o to, že mám v určitých věcech naději a bojím se, že zbytečnou... Že to zase stejně tak jako přišlo odejde a já budu mít jen zbytečný smutný večery. To je ta velká nevýhoda toho krásnýho pocitu mít naději.... Ale co, to co mi nikdo nevezme je to, že za chvilku budou Vánoce :) O víkend budu s mou nejlepší kamarádkou a se sestřenkou a v neděli pojedu do vánoční Prahy nakupovat dárky :)
Jinak mám nové vlásky, včera jsem byla u kadeřnice a nechala jsem si dát světlejší hnědozlatý přeliv a jsem vážně moc moc spokojená, barvička se mi strašně líbí. Taky jsem si nechala zase zkrátit vlásky, aby měly trochu tvar :) Tak to mi udělalo velikou radost. Užívejte předvánoční čas, vaše Deniska♥

3 komentáře:

  1. miluju takové fotky :)
    o dobrou náladu se neboj, tím spíš odejde:( těš se na Vánoční Prahu a buď happy :P
    hnědozlatý přeliv ti jistě moc sluší:) a taky užívej předvánoční čas

    OdpovědětVymazat
  2. Och Praha tam by som tiež rada išla:)
    +som nový follower
    http://julca-fashion.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj,
    na tvuj blog jsem se dostala přes VV, měla jsi ta adresu uvedenou...
    Jo pěný blog abych nezapoměla _ˇ_ ted ám trochu času a tak projíždím blogy a zajimavé stránky ..
    když budeš mít čas, tak se můžeš zastavit na mém blogu iluart.blog.cz a hodit tam koment, ale nenutím tě ...

    OdpovědětVymazat

Děkuju za komentář :)