pátek 17. ledna 2014

Gifts




Ahoj:) Stejně tak, jako mám občas špatné dny, mám občas i ty lepší. Jako třeba včera. Maminka se mi vrátila z Prahy a přivezla mi nádherný šatičky na dnešní ples. Jsou z limitované edice a strašně se mi líbí! Taky mi přivezla užasnej pivoňkovej peeling do vany ze Sephory. Hned jsem ho včera vyzkoušela a měla jsem úplně heboučký ruce a nohy :) A taky krásně voní. A aby toho nebylo málo, včera jsem byla s nejlepší kámarádkou na nehtíkách :) Nechala jsem si udělat tmavě vínový shellac a strašně se mi to líbí!
Dneska jdu s Leničkou taky na maturák, tak snad budeme mít hezký večer, myslím, že si to obě zasloužíme :) Mějte se krásně. Vaše Deniska ♥

6 komentářů:

  1. Ty šaty vypadají krásně :)

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Šaty vypadají kouzelně, doufám, že jste si maturák užily :)

    OdpovědětVymazat
  3. ty šaty nemají chybu, také by mi je mohl někdo přivést;)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za komentář :)