sobota 24. května 2014

Healthy breakfast


Ahoj :)
Jelikož můj život prochází mnoha změnami, je čas udělat i malou změnu v jídelníčku. Rozhodla jsem se pravidelně a zdravěji jíst, a proto vám sem napíšu pár rychlých a hlavně chutných receptů, které jsou mohem lepší než fasdoofy či čokoláda :) Tak jdeme na to.


Ovesná kaše s ovocem

Tak tuhle mňamku plánuji jíst jak k snídani, tak k odpoledním svačinkám :) Ovesná kaše je zdravá a lehká svačinka, ovesné vločky jsou výborné třeba na vlasy. K ovesné kaši se hodí jakékoliv ovoce, já budu kombinovat nejčastěji s jahodami a skořicí, s banánem a skořicí, s banánem, oříšky a medem. Hlavně se vyhněte instantním kaším z pytlíku, domácí jsou také velmi jednoduché a mnohem zdravější! Stačí koupit rozemleté ovesné vločky (nebo si je jednoduše rozemlýt doma), nasypat do hrnce, zalít asi centimetrem vody, až se kaše začně vařit, dolijeme mlékem a necháme pát minut vařit. Pak už jen dozdobíme ovocem, popřípadě dosladíme medem :) Dobrou chuť!



Čerstvé ovoce

Moje nejoblíbenější svačinka během dne. Jakékoliv čerstvé ovoce, nejradši mám vodní meloun, maliny, jahody, borůvky, ostružiny :)




Řecký jogurt

Další zdravá a chutná svačinka je pravý řecký jogurt, do kterého přidáme oblíbené ovoce, za mě můžu doporučit jablko, banán, jahody nebo třeba hrušku :) Super je do něj přidat mix oříšků, já mám nejraději kešu. Pokud vám jogurt přijde málo sladký, stačí přidat med :) Fantazii se meze nekladou!

Tak to bychom pro dnešek měli, tyto recepty se dají lehce obměňovat, stačí vyměnit druh ovoce, proto se jich snadno nepřejíme :) Snad jsem vás trochu inspirovala. A jaké lehké snídaně a svačiny máte rádi vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za komentář :)