pátek 2. května 2014

May

Ooohhhh...

:) | via Tumblr

Carno | via Tumblr

Via Nukle4r

I love you my rabbit ❤️

Better than yesterday

Collar bones <3

🌻 | via Tumblr

Mine ❤️

dream 🎀

yummy | via Facebook

Beautiful Instagram ♡ | via Tumblr

Untitled

Ahoj všem :-*
Vím, že jsem nemožná blogerka a i blogerka je silný slovo, ale nějak jsem neměla vůbec chuť něco psát. Můj život se mění ze dne na den, ale teď už můžu napsat, že je to nejhorší za mnou a čím hezčeji je venku, tím líp je i mně :)
Momentálně mě čekají závěrečné písemky a pak zkouškové, takže budu mít méně času, ale pak mě čeká dlouhé volno a já pořád vymýšlím, jak s tím naložím. Chtěla bych si najít nějakou fajn brigádu, abych si vydělala nějaké peníze a pak jet na pár dní do ciziny. Ale to je celkem velký sen :)
Strašně se těším na kratásky a na nové plavky, které jsem si minulý týden koupila v Praze. Jsou černé, krajkové a naprosto je miluju. Doufám, že se léto vydaří a budu je mít kdy pořádně provětrat :)
Jinak co je dál nového u mě? Začala jsem cvičit, momentálně nejvíc na nohy, uvažuji, že budu chodit s kamarádkou i do posilovny. Dále stavíme baráček, takže si plánuji jak bude vypadat můj budoucí pokoj a to mě moc baví :) Také jsem si pořídila dalšího chlupatého kamaráda, teddy králíčka Kamila, je to miminko a potřebuje hodně pozornosti a výchovy, takže se nenudím ani doma :)



Tady jsou fotky ušáka :) Je to takový předčasný dárek k jednadvacátým narozeninám, které budu mít příští týden. Tak to je pro dnešek vše, mějte se krásně a budu ráda, když mi napíšete do komentářů něco pozitivního od vás. Vaše Deniska ♥


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za komentář :)