pondělí 23. června 2014

Some days

P.S. I love you Guys | via Tumblr

Untitled

Vintage Bikes

Untitled

.

lana del rey

- luxury. :)♥

Freedom † | via Tumblr

Love

Ahoj, tak jak se máte? :)
Vím, že jsem zase vcelku neaktivní blogerka, ale poslední dobou jsem neměla moc nápady a ani se nic nedělo. Momentálně se učím na poslední zkoušku, kterou mám ve čtvrtek, tak jsem si udělala pauzu od učení, abych vám napsala článek. Místo učení většinou vybírám nějaké nové věci, moc se mi líbí boty TOMS, sluchátka a kryty od Happy plugs a spousta dalších věcí, tak se pořád rozmýlším, čím bych si udělala radost :) Určitě o tom plánuji článek... Další mou momentální srdeční záležitostí je nové album od Lany Del Rey, miluju její song Brooklin Baby. Jinak se vážně nic moc okolo mě neděje :)
Vaše Deniska

6 komentářů:

  1. Pěkné obrázky ;-) Tak zítra držím palce u zkoušky, ať máš klid :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Viď :-) přesně takové bych chtěla na léto, ale v ČR jsou téměř k nesehnání, nebo šíleně drahá :-(

      Vymazat
  3. Lana del Rey má všechny písničky skvělé ale Brooklyn Baby je má nejmilovanější (také) :D
    www.bokattyna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Máš veľmi pekný blog.Budem rada ak si pozreš môj blog.Ďakujem..♥

    http://petushbeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za komentář :)