neděle 6. července 2014

I wanna be Make-up Artist






Ahooj :)
Chtěla bych vám představit tuto krásnou paletku od Sephory, kterou jsem dostala od maminky jako motivaci k mojí budoucí práci. Chtěla bych totiž být make-up artist. Miluju vše co se týče make-upu, vlasů i stylu oblékání. Proto je mou vysněnou prací dělat přesně tohle. Od líčení na večírky, svatby, po líčení na focení či módní přehlídky. A proto jsem dostala tuto paletku obsahující podkladové báze pod oční stíny, rozjasňovače, stíny v nude barvičkách a oční linky :) K tomu všemu je tam skvělý oboustraný štěteček a tužka na oči. Myslím, že do začátku a na trénink je naprosto skvělá a už se těším, až s ní budu líčit nejen sebe, ale i moje okolí.
A jaká je vaše vysněná práce? Deniska ♥

9 komentářů:

  1. Ahoj, zvu tě na giveaway o pokuaz v hodnotě 1000,- na nákup v Adidasu. :) http://janniebel.blogspot.cz/2014/07/giveaway-adidas-neo-poukaz-1000kc.html Šance je velká!
    Jinak paletky moc nepoužívám, mám jednu, ale moc ji nevyužívám :/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné stíny :) Takové by se u mne neztratily... :D
    A držím palec, aby ti tvé vysněné povolání vyšlo :)

    OdpovědětVymazat
  3. to vypadá moc hezky. Má vysněná práce je vlastně podobná té tvé, chci sice být stylistka ale ráda bych se orientovala nejen ve stylu oblékání ale i v líčení, nějaké kurzy už za sebou mám tak jen buduji stále potřebné informace abych tím svou práci mohla mít :-)
    www.bokattyna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také bych chtěla k tomu dělat i stylistku, v říjnu jdu na kurz stylu a módy a strašně se těším :)

      Vymazat
  4. Jé, Denisko a namaluješ někdy i mě? ♥ Taky bych se chtěla umět namalovat. :) A moc ti držím palce!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jasně, už jen domluvíme ten termín ♥

      Vymazat
  5. Ta paletka je krásná a od mamky je hezký, že ti dala tak pěkný dárek :) Moje vysněná práce je spisovatelka/redaktorka, prostě něco s módou. A mně zase dala mamka k Vánocům Vogue, takže taky taková průprava! :D
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je skvělý, držím palce ať se ti tvůj sen splní! :-*

      Vymazat

Děkuju za komentář :)