sobota 2. srpna 2014

Lazy Saturday


Untitled

Welcome to the abyss

Follow me on instagram loves!!!❤️ @rebekahanne_13

ig: milkyprxncess | via Tumblr

(1) • Girls • | via Facebook

Love

Untitled

∞ ღ ツ

#summerpictures

Untitled

My loves...

.¨

Ahooj :-) Opět začínám článek "vím, že jsem už dlouho nepsala", ale jinak to asi ani nejde. Vždycky mám potřebu psát článek, když se "něco děje", ať už pozitivního, nebo negativního. Teď bych to nazvala "něčím" pozitivním :-)
Prázdniny se nám přehouply do druhé půlky, to to zase utíká. Je tady srpen a i když nám počasí na letní náladě nepřidá, já ten déšť a bouřky prostě miluju. Zrovna teď sedím v čerstvě uklizeným pokoji a poslouchám ten úžasný déšť. To je romantika.
A co mě ještě v srpnu čeká? Ve středu jdu konečně ke kadeřnici, přes léto se mi šíleně vyšisovaly vlasy, takže potřebuju přeliv a zastřihnout konečky. Týden budu s kamarádkou, která má volno v práci a já budu mít volný byt, takže si budem užívat veget, pak jedu s maminkou na dva dny do Prahy, kde nás čekají obědy a večeře ve skvělých restauracích, odpočinek ve Starbucks a výstavy, už se nemůžu dočkat :-) A co čeká v srpnu vás?
Tak já se zase loučím, vaše Deniska ♥

3 komentáře:

  1. Máš hezký blog! Stala jsem se pravidelnou čtenářkou a byla bych moc ráda, kdyby ses také stala pravidelnou čtenářkou u mě na blogu :)

    Corculum♥

    OdpovědětVymazat

Děkuju za komentář :)