středa 24. září 2014

Summer, I'll miss you


☁Denim☁

This is Luxus  | via Tumblr

(72) Tumblr

Hair


Movie time

Real friends.. :)

London Night

C'est la fuckin' vie | via Tumblr

Photo by itsmelenaaa • Instagram

Untitled

Untitled

Sedím pod peřinou, zapínám topení...léto se s námi definitivně loučí. A mně bude moc chybět! Hlavně, protože krásně bylo pouze v červenci, takže jsem si sluníčka neužila tolik, kolik bych od léta očkávala :-( Ale i přes to musím říct, že tyhle prázdniny pro mě byly jedny z nejlepších. Nevím, jestli to bylo tím, že jsem byla po dlouholetém vztahu první prázdniny sama...tudíž jsem měla čas myslet jen na sebe, dělat co se mi líbí. Byla spousta pohodových i divokých grilovaček a párty, byla spousta výletů do mojí oblíbený Prahy, dokonce jednou na dva dny s bydlením v hotelu na Václaváku. Spoustu času jsem strávila s rodinou a s kamarády. Koupila jsem si iPhone 5s, objevila nejoblíbenější pití ve Starbucks, začala nosit černé ripped jeans, které jsem si zamilovala. Myslím, že mohu říct, že mi tohle léto hodně dalo. Cítím se teď plná sil zvládnout podzim, který byl pro mě před rokem nejvíc kritický. Ale přeci jen, už je to rok. Neuvěřitelný jak to letí.
Tak vzhůru do kabátků, bund a válenek :) Na tohle já se těším! A samozřejmě na pumpkin spice latte, které je pro mě snad největším znakem podzimu.
Deniska ♥

1 komentář:

  1. Já podzim miluju, takže sice se s létem nerada loučím, ale následující půlrok mám raději

    OdpovědětVymazat

Děkuju za komentář :)