neděle 7. září 2014

Sunday thinking


You make me feel the only girl in the world..

Vans . ♡

Indie

Room Ideas - image #2046949 by Maria_D on Favim.com

Aurora Mohn

Check out my account ♡ | via Tumblr

You have to love Mary | via Tumblr

Özlem Benli | via Facebook

Viewy

.

😍OPI

Untitled

🌃

Cruciani ❤️ | via Facebook

Ahoj :-)
Tak jsem tu zase, opět mám v sobě takový zmatek, že vám chci napsat článek. Střídá se u mě teď spousta nálad, spousta pocitů. Život je strašně nevypočítatelnej, nikdy nevíte co se stane, jak všechno dopadne. Jeden den můžete být nejšťastnější člověk na světě a ten druhý se vám všechno může změnit pod rukama a vy ani nebudete vědět jak. Jak asi víte, moje období se teď hodně střídala, byly horší dny a byly taky lepší, co mi dodávaly naději. Nejdůležitější je to nevzdat. I když padnete na dno a probrečíte celý den v posteli, musíte si říct, že nás čeká brzy další den, úplně nový, můžeme se ráno probudit, dát si dobrou snídani a začít znovu. A tuhle šanci dostáváme každý den, díkybohu :-)
A další důležitá věc je, nepřestat věřit sami v sebe. Každý máme svojí hodnotu, jsme jiný, originální, rozdílní. Ale důležitý je zůstat takový jací jsme, být na to dostatečně pyšní a nikdy se nenechat zlomit od někoho, kdo nás nedokáže pochopit, nebo si nás vážit. Každý děláme chyby, projdeme si špatnostma, které nás změní. Ale pořád jsme to my! Buďme rádi za to co bylo, ale ještě víc radši za to, že máme budoucnost a těšme se na to, co nás čeká! Mám vás ráda....Deniska ♥

2 komentáře:

  1. Miluju tyhle obrázky! Nevzdávej se, držím palce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :-* jsem ráda, že takhle krásně reagujete i na tyhle "nudné" články, jste nejlepší!

      Vymazat

Děkuju za komentář :)