čtvrtek 20. listopadu 2014

Christmas wishlist 2014


Ahooj :) Po roce se nám zase blíží Vánoce, a tak jsem se jako každý rok rozhodla udělat vánoční wishlist...tak žádné zdržování, jdeme na to :)
1. Jako první bych vám chtěla představit moje největší (a už spleněné, haha) přání a tím je iPad mini 3 ve zlaté barvě :) Dostala jsem ho již minulý týden kvůli škole, abych na něm mohla pracovat už před Vánoci a je naprosto skvělý!
2. Aby byl v bezpečí, přeji si na něj obal od Happy Plugs v černé barvě :) Od této značky mám už ultra tenký kryt na iPhone a nemůžu si ho vynachválit!
3. Dalším velkým přáním jsou dva vysněné štětce od Real Techniques, jeden na make up a druhý na konturování :)
4. Abych měla co nanášet novým štětcem, přeji si CC cream od Mary Kay. S touto značkou jsem spokojená, používám jejich krémy a nějaké minerální oční stíny, proto jsem moc zvědavá, jaký bude jejich CC (možná bude recenze :)).
5. Abych měla čím odličovat, dalším přáním je micelární voda od Sephory, kterou miluju. A protože jí pořád kradu mamce, přeji si svojí :) Nádherně voní a čistí pleť.
6. Na mytí vlasů používám už nějaký ten pátek produkty od Lee Stafforda, proto by mi udělal radost třeba šampon a kondicioner, nebo třeba maska na vlasy, které nikdy nedorostou :)
7. Nutností je i peněženka, mám vyhlídlou tuto od Roxy, je větší a moc praktická se super vnitřkem.
8. A nějakou tu parádu, protože letos jsem docela vynechala oblečení, Roxy botky v černé barvě. Podle mě jsou super a hodí se ke spoustě outfitů!

Tak to by bylo asi vše, jaké jsou vaše vánoční prání? Pište do komentářů, budu se těšit! Vaše Deniska ♥

1 komentář:

  1. Tak ty botky jsou skvělé "" :)
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za komentář :)