čtvrtek 6. listopadu 2014

Stay positive :)


<3

beauty is in simplicity

Untitled | via Tumblr

Mademoiselle Horan

♥ | via Tumblr

ALINE VISSOTO

Untitled

Untitled

Untitled

JESSICA | via Tumblr

Snažím se za každých okolností zůstat pozitivní...a teď pravdu, ne vždycky se mi to daří. Jsou dny, kdy to prostě a jednoduše nevydržím. Jsou dny, kdy si uvědomím jednu věc, která mi už přes rok pěkně přitěžuje. Už přes rok jsem bez osoby, která pro mě byla (a možná pořád je) jednou z nejdůležitějších na světě. A ten pocit, že ji máte na dosah, ale vlastně tak daleko....už dlouhá léta a staletí se píší knihy o nešťastné lásce, skládají písničky o tom, jaké je neštěstí někoho milovat a nemoct s ním být...ale nebudeme to zas tak dramatizovat :)
Dá se zvládnou vážně všechno...stačí si to srovnat v hlavě a říct si tak a dost...od teď chci být šťastná. Od teď si chci užívat každé minuty a využívat všechny příležitosti, co mi život nabízí. Člověk má tolik možností, může se vydat jakýmkoliv směrem, jít si za svými sny. Jen se nesmí moc ohlížet za minulostí...
Tenhle rok mi hodně přinesl, ale i vzal. Za co mu ale rozhodně vděčím je uplně nový pohled na svět a spousta nových snů a plánů, které si chci splnit. A kdy jindy za nimi jít, než teď? A věřím, opravdu věřím, že se jednou zahojí všechny rány, že si znovu řeknu tak, a teď je to kompletní a už mi vážně nic nechybí ke štěstí :) Ale rozhodně nemůžu sedět a čekat, až to přijde...protože takhle by to nikdy nepřišlo. A jednou by mě hodně mrzelo, že jsem jen seděla a marnila svůj drahocený čas čekáním.


4 komentáře:

  1. pekne napísané :) držím palce, aby sa ti podarilo byť šťastnou :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný článek. ♥ Myslím na tebe! Všechno se dá zvládnout a ta jsi silná holka. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, všechno se dá zvládnout ♥ děkuju Nikolko moc!

      Vymazat

Děkuju za komentář :)