sobota 29. listopadu 2014

The Heart Wants What It Wants



.

(12) Tumblr

Super Cute 🎀☺️

(2) girl | Tumblr

Untitled


Untitled

PERFECT LIFE | via Tumblr

Untitled

City Luxe

She squats more than you, bro

Ahoj :)
Po pár dnech zase další článek, dneska zase s obrázky z weheartit a mým "vypsaním se" z pocitů. Dnes jsem ale přidala ještě písničku, protože jsem se do ní zamilovala. Ještě nikdy snad písnička nevystihla tak moc moje pocity, miluju text i klip! Seleně palec nahoru!
A tak nějak čas plyne, je až k neuvěření jak se všechno rychle mění. Vážně se nestíhám divit, jak to teď letí. Po roce se blíží zase Vánoce a letos si to konečně užívám :) Minulý rok pro mě byly spíš za trest, ale letos je všechno jinak. A já se vážně těším! A tak nějak se cítím spokojeně :) Změny asi přijdou vždy, když to nejmíň čekáte. Jak ty dobrý, tak ty špatný. Ale stačí se nevzdat, vydržet a odměna se vážně dostaví. U mě je to ten vytoužený pocit štěstí, který se mi pomalu, ale jistě vrací. A je to fajn!
No nebyla by to hrozná nuda, kdyby život nebyl takhle rozmanitý? Byla. Všechno má svůj důvod, a pokud vám něco neskončilo "hepy endem", tak to ještě není konec :) Nebo je to možná konec něčeho, co ve vašem životě nemá už co dělat a přijde něco lepšího. Tak to je, věřte mi! Vaše Deniska ♥

2 komentáře:

  1. Nejkrásnější písnička! Má vážně silný text a i klip. :) Také jí mám velice ráda. :) Jinak krásný článek. Také doufám, že se brzy budu cítit lépe ale zatím to nepřichází. :( Tak snad brzy. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za komentář :)