pátek 6. února 2015

11 facts about me



Zdravím všechny, tak nějak jsem přemýšlela, že toho o mně moc nevíte, a zaujal mě instagramový "řetězák" 11 faktů o mně. Tak mi přišlo jako dobrý nápad ho použít právě na blogu a seznámit se s vámi o trochu víc :) Tak se do toho hned pustíme.

1. Začneme faktem týkajícím se blogu. Blog jsem si založila v roce 2011, když jsem si pořídila štěně jorkšírka, Meggí :)
2. Meggie není mým jediným psem, mám ještě teriéra Dorinku, dva křížence Howavarta Bellu a Sáru a bývalému příteli jsem koupila štěně jezevčíka Merinku :)
3. Brzy mi bude 22 let, ale vypadám sotva na 16 a nikdo mi to nevěří :D
4. Mám o 14 let mladšího brášku a nedám na něj dopustit :)
5. Nekoukám vůbec na televizi, dokonce jí ani v novém pokoji nebudu mít. Bohužel ale trávím spoustu hodin na notebooku či mobilu, haha :D
6. Poslouchám písničky, které většina lidí vůbec nezná a právě v tom si libuju! :D
7. Vždycky když mi narostou vlasy do nějaké pořádné dýlky, nechám se ostříhat na delší mikádo. Teď zrovna mám mikádo a nechávám ho růst :D
8. Mým snem je být make up artistka a v nejbližší době si chci dělat kurz v Praze.
9. Mám nejlepší kamarádku už skoro 10 let, několikrát si nás pletli a ptali se, jestli jsme sestry nebo dvojčata :D
10. Když jsme u té nejlepší kamarádky, v prosinci jsme si nechaly udělat "sesterské" tetování, já mám srdíčko u kotníku a Léňa na krku :)
11. Mám skvělý vztah s mojí mamkou, jsme jako kamarádky a je pro mě nejdůležitějším člověkem v mém životě!

Tak a 11 faktů je za námi, bála jsem se, že nebudu vědět co psát, ale nakonec jsem to zvládla docela snadno a rychle. Snad jsem se vám aspoň trochu přiblížila a můžete si o mně udělat aspoň trochu obrázek :) Kdyby vás něco zajímalo, ráda vám na vaše dotazy zodpovím třeba v komentářích. Deniska ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za komentář :)