čtvrtek 5. února 2015

Gold time


RUN AWAY | via Tumblr

For more: Elison Heart / Art_of_Soul

.

My favorite season of the year

Starbucks

Tumblr

girl

i want chicken nuggets and beer | via Tumblr

Untitled

(18) Tumblr

Fashion .ღ.



Ahoj lásky, už je to tu zase, článek po 15863586 letech. Ani nevím, proč jsem se dneska odhodlala psát, asi jsem vám chtěla sdělit jak je těžké býti holkou, po tom, co jsem si rozlila půlku micelární vody po pokoji :)
Ale zpět k něčemu "rozumnějšímu". Mám několik článků v konceptech, ale žádný jsem "nepostla". Ani nevím proč, přiznám se vám, ale mám pocit, že neměly hlavu ani patu a byly tak trochu o ničem. To ale neznamená, že se teď nemám dobře, mám se totiž skvěle! A to je možná ono, většinou píšu když mě něco trápí, nebo je mi smutno. Ani jedno teď ale není důvod, proč píšu. Dneska to bude asi spíš radost :) Řekla jsem si, že nový rok pro mě bude mnohem (a myslím MNOHEM) lepší než ten loňský, rozhodla jsem se vzít každou příležitost jak se říká za pačesy a pořádně se do všeho obout :) Takže jsem celkem rychle zvládla zkouškové, našla jsem si brigádu na léto, ale teď trochu předbíhám a vynechávám jednu důležitou zprávu. 14. března odlétam za sestřenkou na 14 dní do Kanady :) Doteď tomu snad ani nemůžu uvěřit a nepřesvědčuje mě o tom ani moc letenka, kterou mám doma. Je to jako sen a ani nevíte, jak moc se těším. Rozhodla jsem se, že budu fotit o sto šest, chtěla bych natáčet i kratší videa, bude to zážitek, který si chci zapamatovat co nejvíc a připomínat si ho co nejdéle. Proto mi přijde fajn nápad si "celou" Kanadu zapisovat, ať už sem nebo někam mimo do iPadu, video a fotky určitě chci zveřejnit i na blogu. Konečně bych mohla blog oživit a učinit ho zajímavějším. Tak snad mi to vyjde, znáte mě :)
Tak tím bych to asi dneska ukončila, snad jsem vás aspoň trochu naladila na mou vlnu a budete se mít se mnou aspoň trošku na co těšit. Vaše (šťastná) Deniska ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za komentář :)