sobota 28. února 2015

Into the wilderness


Am I asleep am I awake or somewhere in between? | via Tumblr

happy | via Tumblr

can i lay down by your side


add a caption

Him. ♥

mountain | via Facebook

Untitled

Untitled | via Tumblr

💏

Make-up

♕bigheartdiary♕ | via Tumblr

heartsnmagic.tumblr.com
Ahoj :) Tak po menší odmlce se zase hlásím s obrázkovým a vykecávacím článkem.
Co si budem povídat, času teď bylo vážně málo. Ale za to těch zážitků :) Byla jsem teď pořád někde, ať už to byly hory, různé akce, nebo jen pohodové večery s pizzou a kamarády. Můžu říct, že se mám fajn. Mám se možná i skvěle, možná i parádně...jen se bojím si to přiznat, protože vždycky když se takhle cítím přijde něco, co mě přesvědčí o opaku.
Chce to mít oči otevřené, občas se totiž ukáže, že jste měli možná oči otevřené, ale nedívali jste se. A tak jste přehlídli něco, co jste ve svém životě celou dobu chtěli nebo potřebovali a měli jste to přímo před nosem. To se stalo mně, ale vůbec nevím, jestli ve vhodnou chvíli a situaci. Ale věřím, že všechno dopadne přesně tak jak má :) Hlavně to chce si vždycky vybírat tu cestu, která vede k co největšímu štěstí...
Za 14 dní letím do Kanady, zrovna jsem dostahovala spoustu písniček, které mám od těch momentálně nejbližších lidí, aby se mnou byli i na cestách :) Moc se těším! Tak to bude asi vše, možná vám dnešní článek nedával smysl, ale v tom choasu co mám v hlavě se nevyznám ani já :) Pusu, Deniska

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za komentář :)