středa 29. dubna 2015

About my Canada trip


















Ahoj :) Možná někteří z vás ví, že jsem před měsícem byla v Kanadě navštívit sestřenku. Je to už víc jak měsíc a já pořád Vancouver nemůžu vyhnat z hlavy. Byl to pro mě obrovský zážitek, který mi už nikdy nikdo nevezme. Rozhodla jsem se tedy, že o tom všem napíšu několik článků, kde budu popisovat moje dojmy a pocity :) A pustíme se rovnou do toho.


Je sobotní ráno a mě budí budík, aby mi připomněl, že mám vyskočit a rychle dobalit poslední věci. Už mi totiž zbývá jen pár hodin do odletu. Jsem strašně překvapená, protože nemám žádnou cestovní horečku ani strach z neznáma. Většinou jsem docela stresař a znervózňuje mě pocit nejistoty. Dnes tomu tak ale není a převládá pocit těšení. Házím poslední věci do kufru (nezapomenout na kartáček) a už jen poupravit pohodlný letadlový outfit a hurá na cestu. Naštěstí mám Prahu jen hodinku cesty, takže nemusím vyrážet zas tak brzo. Za nedlouho už sedím ve Starbucksu na pražském letišti a loučím se s rodinou. Vůbec mi nedochází, že za pár hodin budu na druhé straně zeměkoule, ale to je nejspíš dobře, jinak by mi bylo asi smutno. Poslední zamávání a už si to šinu k odbavení. Pošlu kufr do neznáma a přesouvám se do mé oblíbené části letiště plné lákavých obchodů. Jako první skoro běžím do Victorky, ale žádný nákup se nekoná, přeci si počkám na Victoria's Secret ve Vancouveru :) Všechno hrozně utíká a já už sedím v letadle do Londýna. Tam máme totiž přestup. Málem bych zapomněla zmínit, že letím s kamarádkou a jejím přítelem a díky online check-inu máme sedadla vedle sebe, jaká to paráda!
Let do Londýna je rychlý, teď už jen vystát tu dlouhou frontu na kontrolu u přestupu. Londýnské letiště je velké a moderní, nejvíce mě ale překvapí kontrola. Je totiž hodně detailní, skoro vše se musí svlíknout a vyndat z kabelky, dokonce i jelení lůj musel putovat do speciálního pytlíčku :) Naštěstí i to už máme za sebou a následuje krátká toulka po obchodech. Přestup trvá jen dvě hodiny, takže brzy se dostáváme do čekárny na naše letadlo - už konečně do Vancouveru. Letíme druhým největším letadlem, chvíli mě na něj pohled děsí, ale později spíše fascinuje. Uvnitř je spousta uliček a dokonce schody nahoru (nejspíše do prvních tříd). Procházíme okolo bussines třídy, která má super velké sedačky i na ležení a tiše závidíme. Když usedáme do naších sedadel, zjistíme nemilou věc - za námi je záchod a stěna, takže si nemůžeme téměř vůbec položit sedačky. Naštěstí se tam nějak složíme a já kupodivu usínám hodně brzo. O to víc mě překvapí, když jsme už nad Kanadou a já prospím celý let :) Nemůžu se dočkat až vystoupím a uvidím sestřenku. Vystojíme dlouhou frontu, projdeme pohovorem a šup ven. Vůbec mi nepřišlo, že jsem sestřenku neviděla rok, je to jako kdybychom se viděly před měsícem. Když vyjdeme ven, "praští" nás zvláštní vzduch a nasládlá vůně. Čtete správně, Kanada nám prostě zvláštně sladce voněla :) Dokonce i sestřenka tím byla načichlá :D Prvních pár dní nám to přišlo zvláštní, ale brzy jsme si zvykli a načichli taky.
První den nám pršelo, to nám ale nezabránilo jet do Downtownu. Ubytovaní jsme byli v North Vancouveru, ale cesta do DT netrvala dlouho. I přes to, že nám pršelo jsem si město zamilovala ihned. Ulice byly obrovské a všechno mi přišlo jako z americkýho filmu :) Neodolali jsme a hned jsme vlítli do obchodu Victoria's Secret. Bylo to jako v ráji a musela jsem si hned první den koupit zásobu kalhotek.
Další den jsme vyrazili opět do Downtownu, kde jsme si půjčili kolo a projeli si Stanley park na kole. Počasí vyšlo nádherně, byl to jeden z nejhezčích dnů ve Vanu. Projížděli jsme se okolo pláží a parku, je tam vážně nádherně. A moje růžový kolo bych si nejradši vzala s sebou domů!

A protože jsem se hodně rozepsala, nechám si něco taky na příště :) Omlouvám se za některé nekvalitní fotky, ale nejčastěji jsem měla po ruce iPhone místo zrcadlovky, takže většina fotek bude práve z něho. Tak u dalšího kanadského článku, vaše Deniska ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za komentář :)