středa 1. dubna 2015

Spring is coming wishlist

Ahoj všem :) Už jsem zpátky z Kanady, momentálně se prohrabuju spoustou fotek a snažím se vybrat a upravit ty nejlepší. Proto jsem pro vás dnes připravila wishlist, ale nebojte, přijdou i články o Kanadě. Jaro je pro mě velkou motivací, nemůžu se dočkat vyhřívání na sluníčku a tenisek :) Nejvíce mi letošní jaro "obzvláštnila" jarní kolekce v Lush, která nemá chybu. Viděla jsem jí poprvé v Kanadě a hned jsem se zamilovala do jejich voňavých produktů. Proto hned jak zajedu do Prahy, utratím tam hříšné peníze :) Ale kdo by odolal zlatému třpytivému vajíčku a svazku mrkviček s tropickou vůní? Těžko se bude odolávat! A když už tam budu, přihodím i masku Mask of Magnaminty, kterou jsem již vyzkoušela a parádně si poradila s černýma tečkama. A jelikož začíná svítit sluníčko a nedokonalosti na pleti jdou o to víc vidět, musím tuto masku mít :) Další jarní nezbytností jsou svítivé pastelové tenisky od Roxy, které jsem měla již minulý rok, ale praním v pračce jsem je doničila. Ale když jsem je objevila na internetu za 800,-, musela jsem si je pořídit znovu. Další "must have" je novinka od Sephory, zapečený multifunkční pudr - konturovací pudr (tmavý), rozjasňovač (světlý) a tvářenka (růžová) v jednom. Vypadá parádně a má i skvělé recenze, takže do něj musím jít! A protože se mi šíleně zalíbila kombinace zlatá a pastelové barvy, k jarnímu outfitu přidávám i sluchátka od Happy Plugs v barvě růžového zlata, které jsem dostala k Vánocům.
A jaké jsou vaše jarní přípravy? Působí na vás jarní únava, nebo vás naopak sluníčko nabíjí energií? Deniska ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za komentář :)